Sposoby płatności

Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności za produkty i usługi oferowane przez naszą firmę. Inne, specjalne warunki płatności ustalane są na podstawie indywidualnych rozmów z klientem.

  • Gotówka za pobraniem

Za zakupy płacisz gotówką w chwili odbioru przesyłki od przewoźnika.
Maksymalna wartość towaru wysyłanego klientowi za pobraniem wynosi 500zł - zwiększenie limitu jest możliwe wyłącznie poprzez indywidualne ustalenia klienta z właścicielem firmy.
Płatność nie jest dostępna przy zakupie pliku elektronicznego.

  • Gotówka przy odbiorze

Możesz zapłacić nam za towar lub usługę przy odbiorze osobistym.
Prosimy jednak przed przybyciem pod adres sklepu o kontakt telefoniczny pod numerem +48 535 810 705

  • Płatności elektroniczne

Możesz u nas dokonać zapłaty bezpośrednio ze swojego konta bankowego, przez PayPal, lub kartą kredytową.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

 

logadotpay.jpg

  • Płatność przelewem

Sklep artmagames.pl daje możliwość wykonania przelewu bankowego na nasze konto dla wszystkich klientów korzystających z kont bankowych oraz dla tych którzy płacą za nasze towary lub usługi za pośrednictwem poczty.

Dane do przelewu
Nazwa banku: mBank S.A.
Numer konta: 19 1140 2004 0000 3102 7577 3785
Właściciel konta: ARTMA Parycja Pikińska

UWAGA: Prosimy wpisać w tytule przelewu numer zamówienia. Bez tej informacji nie będziemy w stanie prawidłowo zaksięgować Państwa płatności. Może to spowodować opóźnienie przy jej zatwierdzaniu, a co za tym idzie, wydłużyć czas realizacji usługi. Czas przetwarzania płatności przelewem wynosi ok. 24 godziny

  • Płatność punktami lojalnościowymi - tylko dla zarejestrowanych klientów

Zbieraj punkty za zakupy, lub za sprzedaż swojej gry
Za każde wydane 1 PLN otrzymasz 1 pkt
Za 10 pkt masz 1 PLN na zakupy

Punktów nie można wymieniać na gotówkę, punkty przyznawane są automatycznie po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku wysyłki towarów za pobraniem punkty przydzielone klientowi, który nie odebrał przesyłki zostaną cofnięte.

Nie wysyłamy produktów opłaconych punktami lojalnościowymi na nasz koszt - w przypadku chęci wymiany punktów na towar bez składania kolejnego zamówienia na sklepie należy skontaktować się z obsługą celem ustalenia kosztów wysyłki towaru. Klient pokrywa koszty wysyłki towaru, który został opłacony punktami, chyba, że jednocześnie zrobił zamówienie na sklepie i chce by produkty były dołączone do już opłaconej wysyłki.

Dzięki wyborze punktów lojalnościowych, jako sposób płatności za grę sprzedaną naszej firmie dostaniesz 5zł gratis! Punkty za sprzedawane gry przyznawane są po zweryfikowaniu przez pracownika firmy prawidłowości danych podanych przy wycenie gry. W przypadku rozbieżności faktycznego stanu gry ze stanem deklarowanym przez sprzedającego, firma zastrzega sobie możliwość zmniejszenia deklarowanej wcześniej kwoty do wypłaty (po kontakcie z klientem i uzyskaniu jego zgody) lub do zwrotu gry na adres nadawcy najtańszą możliwą formą wysyłki (polecony inPost)

 


Product successfully added to the product comparison!